Zwrot i wymiana produktu - przewodnik
W tym przewodniku dowiesz się jak dokonać zwrotu lub wymiany zakupionego produktu.
Krok 1
Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, to zaloguj się na nie. W panelu klienta, w sekcji Zwroty produktów wybierz Dodaj zwrot.
Jeżeli nie posiadasz konta klienta, to wykonaj kroki od 1A do 2A opisane poniżej.
Krok 2
Następnie wybierz zamówienie zawierające produkty, które chcesz zwrócić.
Krok 1A
Jeżeli nie posiadasz zarejestrowanego konta w naszym sklepie, to w stopce strony kliknij Chcę zwrócić produkt.
Krok 2A
W kolejnym oknie podaj numer zamówienia, z którego produkty chcesz zwrócić lub wymienić.
Krok 3
Wybierz produkty i ich ilość jaką chcesz zwrócić. Zaznaczając pole Dodaj uwagi do zwrotu pojawi się pole, w którym możesz wpisać komentarz do zgłaszanego zwrotu, np. podać na jaki produkt chcesz dokonać wymiany.
Krok 4
Wybierz w jaki sposób zwrócisz produkty.
Krok 5
W następnym oknie kliknij Przejdź dalej.
Krok 6
Wybierz w jaki sposób chcesz otrzymać zwrot środków. Jeżeli wybierasz zwrot środków na konto, to podaj numer rachunku w formacie IBAN, czyli wstaw litery PL przed numerem rachunku.
Krok 7
W kolejnym oknie zobaczysz podsumowanie utworzonego zwrotu. Jeżeli wszystko się zgadza, to kliknij Dodaj zgłoszenie zwrotu.
Krok 8
W następnym oknie kliknij Wydrukuj zgłoszenie zwrotu. Zostanie wygenerowany plik w formacie PDF zawierający dokument zwrotu. Jeżeli w kroku 4 wybrałeś/aś szybkie zwroty InPost Paczkomat, to w tym dokumencie będzie również list przewozowy. Dokumenty podpisz, a list przewozowy naklej na paczkę.
Krok 9
Odeślij paczkę ze zwracanym produktem. Jeżeli wybrałeś/aś zwrot poprzez InPost Paczkomaty, to paczkę możesz nadać w dowolnym Paczkomacie w Polsce (nie sugeruj się Paczkomatem wskazanym na etykiecie).
To wszystko!
O kolejnych etapach rozpatrywania zwrotu będziesz powiadamiany/na na bieżąco.