Reklamacja produktu - przewodnik
W tym przewodniku dowiesz się jak dokonać reklamacji zakupionego produktu.
Krok 1
Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, to zaloguj się na nie. W panelu klienta, w sekcji Reklamacje produktów wybierz Dodaj reklamację.
Jeżeli nie posiadasz konta klienta, to wykonaj kroki od 1A do 2A opisane poniżej.
Krok 2
Następnie wybierz zamówienie zawierające produkty, które chcesz zareklamować.
Krok 1A
Jeżeli nie posiadasz zarejestrowanego konta w naszym sklepie, to w stopce strony kliknij Chcę zareklamować produkt.
Krok 2A
W kolejnym oknie podaj numer zamówienia, z którego produkty chcesz zareklamować.
Krok 3
Wybierz produkty i ich ilość jaką chcesz zareklamować. Zaznaczając pole Dodaj uwagi do zwrotu pojawi się pole, w którym możesz wpisać komentarz do zgłaszanej reklamacji.
Krok 4
Wybierz w jaki sposób dostarczysz do nas reklamowane produkty.
Krok 5
W następnym oknie kliknij Przejdź dalej.
Krok 6
Wybierz w jaki sposób chcesz otrzymać zwrot środków, jeżeli w toku rozpatrywania reklamacji okaże się, że produktu nie można naprawić. Jeżeli wybierasz zwrot środków na konto, to podaj numer rachunku w formacie IBAN, czyli wstaw litery PL przed numerem rachunku.
Krok 7
W kolejnym oknie zobaczysz podsumowanie utworzonej reklamacji.
W tym miejscu masz możliwość opisania powodu reklamacji produktu w polu Korespondencja dotycząca reklamacji. Możesz również załączyć zdjęcia pokazujące zgłaszaną usterkę/wadę.
Pamiętaj, że dokładny opis wady produktu oraz zdjęcia ułatwią i przyśpieszą rozpatrywanie reklamacji. W niektórych przypadkach, dzięki przesłanym do nas zdjęciom możemy uniknąć konieczności odsyłania produktu.
Krok 8
Zgłoszenie reklamacji zostanie przekazane obsłudze sklepu, która je zweryfikuje. Zostaniesz poinformowany o kolejnych etapach postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli konieczne będzie odesłanie produktu do nas, to w panelu reklamacji na koncie klienta pojawi się możliwość wygenerowania zgłoszenia reklamacyjnego i listu przewozowego. Wystarczy kliknąć przycisk Wydrukuj zgłoszenie reklamacji. Wydrukuj wygenerowany PDF. Podpisz dokument reklamacji, a list przewozowy umieść na paczce ze zwracanym produktem.
Po otrzymaniu reklamowanego produktu poinformujemy Ciebie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.