Pozyskiwanie i wymiana punktów
Jak zbierać punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe mogą być zbierane przez klientów, którzy mają konto użytkownika. Jeżeli chcesz zbierać punkty, to zarejestruj się w naszym sklepie. Oprócz zbierania punktów, konto użytkownika niesie szereg korzyści:
- masz w nim zapisane dane do wysyłki i nie musisz za każdym razem ich wypełniać
- możesz mieć wpisanych kilka adresów do wysyłki, a podczas składania zamówienia wybierasz właściwy z listy
- masz podgląd do historii swoich zamówień, dzięki której możesz szybko i łatwo ponownie zamówić potrzebne produkty
- poprzez panel klienta w prosty sposób dokonasz zwrotu lub reklamacji
- szybko sprawdzić stan punktów w programie lojalnościowych i wymienisz je na rabaty
Za co mogę otrzymać punkty w programie lojalnościowym?
Punkty w naszym programie lojalnościowym możesz zbierać na kilka sposobów:
- kupując produkty - za każde wydane 1 zł otrzymasz 1 pkt
- zapisując się do naszego newslettera - otrzymasz 300 pkt
- wystawiając ocenę za zakupiony towar - otrzymasz od 50 pkt do 300 pkt:
- za wystawienie oceny otrzymasz 50 pkt
- za dodanie opinii otrzymasz 100 pkt
- za dodanie zdjęcia do opinii otrzymasz 150 pkt
- wystawiając ocenę za zamówienie - otrzymasz od 50 pkt do 150 pkt:
- za wystawienie oceny otrzymasz 50 pkt
- za dodanie opinii otrzymasz 100 pkt
Jak mogę wykorzystać zebrane punkty lojalnościowe?
Stale doceniamy stałych klientów! Wystarczy zaledwie 100 pkt, żeby skorzystać z rabatów. Zebrane punkty lojalnościowe możesz:
- wykorzystać do zapłaty za produkty w zamówieniu
- wykorzystać do zapłaty za przesyłkę
- wymienić na jednorazowy rabat do zamówienia o wartości od 1% do 3%
Jak sprawdzić stan posiadanych punktów lojalnościowych?
Ilość posiadanych punktów w programie lojalnościowym sprawdzić logując się na swoje konto użytkownika. W sekcji Program lojalnościowy zobaczysz ile masz punktów.